Nezobrazuje se Vám Newsletter? Chybí obrázky? Klikněte zde
| BNFC - Consulting | BNFC HR | BNFC ESF Admin | BNFC - Educate | BNFC IT |

Do konce roku zbývá pár týdnů, současná doba je komplikovaná, ale jistě již plánujete výrobní kapacity, prodeje a hospodářské výsledky v roce 2023. S tím úzce souvisí personální práce, ve které se snažíme Vám již řadu let pomáhat vyhledáváním a prověřováním vhodných kandidátů na nejrůznější pracovní pozice. Neposíláme Vám stohy životopisů lidí, kteří u nás podstoupí prefabrikovaný krátký pohovor - nabízíme pouze kandidáty, které zevrubně prověříme a kteří nás zaujmou natolik, že bychom je sami zaměstnali. Takoví jsou i níže uvedení lidé - nabízejí profesní kvalitu, zdravou osobnost a vysokou motivaci. Samozřejmě jsme připraveni pomoci Vám v hledání i jiných kandidátů na pracovní pozice, které potřebujete obsadit.

Za tým BNFC

Petr Procházka

Společnost Bénéficielle, s.r.o., respektive její pracovní skupina BNFC-HR, Vám touto cestou nabízí novou, komplexnější službu v oblasti lidských zdrojů. více zde >

Tento týden Vám představujeme tyto kandidáty

Technolog / Projektový manažer / Kvalitář (velmi dobrá angličtina)

Zkušený (45 let) manažer se širokým záběrem výrobní technologie / řízení projektů / kvalita. Po VŠ v oboru metalurgie začal profesní kariéru jako vývojový technolog, postupem času prošel dalšími pozicemi (projektového specialisty, lean manažera) v rámci jedné společnosti.

Paralelně se zajímal o problematiku řízení kvality, profesně se jí zabýval mezi lety 2017 a 2019, kdy jako manažer zaváděl ve dvou společnostech systém řízení kvality.

V roce 2019 se vrátil k projektovému řízení a vede investiční projekty v řádu stovek milionů korun v nadnárodní potravinářské společnosti.

Projektová manažerka (výborná angličtina, dobrá němčina)

Mladá, velmi šikovná VŠ, má krátkou praxi v implementaci nových projektů v Německu, je rychlá, ambiciózní a výkonná, mluví výborně anglicky, německy dobře.
Během studia pracovala jako administrátorka v advokacii a bankovnictví. Má výborné pracovní reference - teď vede projekty

Nákupčí (velmi dobrá němčina, angličtina)

Zkušený nákupčí a logistik se znalostí němčiny a angličtiny, dosud pracuje na českolipsku jako nákupčí v automotive společnosti, zná procesy a principy v nákupu materiálů pro výrobní společnosti. V současné době se stěhuje na litoměřicko a hledá uplatnění v dojezdové vzdálenosti, ideálně jako strategický nákupčí.

Logistik / Plánovač výroby (výborná angličtina)

SŠ chemická, 29 let, 9 let praxe ve výrobním prostředí, posledních 5 let v materiálové logistice.  Velmi nadstandardní uživatel IT, zná celý proces materiálové logistiky – objednávka zákazníka – zadání do systému – objednávka materiálu – plánování výroby – výroba – expedice, komunikačně velmi zdatný s výbornou angličtinou, iniciativní, pracovitý, má nápady, nečeká pasivně na zadání, vyhledává si práci. Má výborné reference od vedoucího výroby.

Zámečník / Mechanik / Svářeč

Velmi schopný a akční mladý zámečník, mechanik a svářeč, 24 let, zatím prošel několik zaměstnání, kde dělal zámečničinu, opravy a údržbu strojů, sváření, pálení. Jeho poslední pracovní angažmá bylo v Německu na stavebních projektech, z osobních důvodů se vrací do ČR a hledá perspektivní uplatnění.

Další kandidáti a akce

V naší databázi jsou k dispozici desítky zajímavých, dosud neumístěných kandidátů z probíhajících nebo právě uzavřených výběrových řízení. Díky kancelářím v Praze, Brně, Plzni, Českých Budějovicích, Ostravě, Hradci Králové a Ústí nad Labem můžeme Vaší společnosti nabídnout také kandidáty z těchto regionů.

Kompetenční modely – skutečně jim zvoní hrana?

Co je Kompetenční model?
Kompetenční model popisuje všechny kompetence, tedy vlastnosti, kvalifikaci, zkušenosti, znalosti, schopnosti, dovednosti a osobnostní charakteristiky, které jsou potřebné k efektivnímu plnění úkolů a celkovému úspěchu organizace. Více zde.

Novinky

Na co si dát pozor při spolupráci s agenturou práce po novele zákona o zaměstnanosti
více zde >

Práce z domova má pozitivní vliv na výkon a spokojenost zaměstnanců
více zde >

Kde a jak začít s rozvojem našich zaměstnanců?
více zde >

Naše tipy

Tipy, jak špatně inzerovat pracovní pozice.

Hlásí se Vám nevhodní uchazeči? Možná je to proto, že nedokážete správně napsat popis pracovní pozice. Jaké chyby dělají zaměstnavatelé při inzerci volných pracovních míst? Více zde.

 

 

Jak se změní nábor do deseti let?

Jak bude vypadat nábor zaměstnanců kolem roku 2020-2025? Shrnutí Vám nabízíme v 10 bodech.

1. Řízení talentů se stane obchodní strategií

Manažeři budou hodnoceni podle toho, jak dobré lidi si vybírají.

2. Z popisů práce zmizí dovednosti, vzdělání a zkušenosti

Tato kritéria nepředvídají pracovní výkonnost. Zásadní budou schopnosti a motivace potenciálních zaměstnanců.

Více zde.

 

Naše IT divize Vám nabízí komplexní služby v oblastech vytvoření a správy webu (jednoduchý redakční systém Easyweb), vytvoření internetového obchodu (E-shop v napojení na Váš ERP systém), vývoj Vámi požadovaného SW na zakázku (propojení aplikací - sdíleni údajů mezi aplikacemi a automatická synchronizace, reporting,získávání dat z informačních systémů, evidence dat, manažerské aplikace), v neposlední řadě pak prodej HW značky Dell.

Pokud Vás budoucnost Vaší firmy zajímá, obraťte se na nás.


Naše společnost Vám nabízí jedinečnou možnost posouzení úrovně a kvality vašeho webového řešení. Přemýšlíte-li jen trochu nad úrovní vaší prezentace, neváhejte a kontaktujte naše konzultanty. Naše řešení, zahrnuje kompletní servis v oblasti grafických služeb, nasazení intranetových či internetových CMS systémů až po realizaci internetových obchodů. To vše doplňuje naše aktivní politika školení a podpory.

Přihlásit se k odběru newsletteru / odhlásit se z odběru Newsletteru

Naši spokojení zákazníci, mezi jinými: