PRODUKTY:

Řekli o nás...

EasyComp, s.r.o.

Ve spolupráci s Bénéficielle jsme obsadili několik specializovaných IT pozic. Z uchazečů se stali právoplatní členové týmu.

Bc. Martin Hendl, jednatel


Logistik AJ/NJ

Pro našeho klienta, automotive společnost ze středočeského kraje, hledáme uchazeče na pozici logistik

Ideální kandidát splňuje následující požadavky:

 

* Předchozí zkušenosti na obdobné pozici min. 5 let.

• Znalost německého jazyka pro denní komunikaci, anglický jazyk AJ je plus.

• Minimálně SŠ vzdělání v oblasti logistika/doprava a příbuzné obory.

• Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, asertivita.

• Dobrá orientace v místopisu ČR a Evropy.

• Schopnost práce s PC – MS Office, Google – plánovače tras a pod.

• Schopnost samostatně řídit a organizovat svoji práci – time management.

 

Náplň práce:

• Navrhování a optimalizace skladování a pohybu materiálu - nákup, výroba, expedice – intralogistika.

• Provádění rozborů nákladovosti vyplývající z organizace intralogistiky i distribuční logistiky.

• Příprava, zadávání a vyhodnocování výběrových řízení na přepravce.

• Příprava, zadávání a vyhodnocování výběrových řízení na nákup manipulačních technologií.

• Spolupráce s Obchodním oddělením a Skladem.

• Zpracování podkladů pro cenovou kalkulaci doprav surovin a zboží.

• Posuzování a vyhodnocování efektivnosti dopravně přepravního procesu.

• Řízení, vedení a kontrola podřízených pracovníků.

 

Nabízíme:

•    Mzdu odpovídající vašim profesním zkušenostem a znalostem.

•    Výběr z několika druhů dovážených jídel za velmi příznivé ceny.

•    Příspěvek na stravování - stravenky - 100 Kč/odpracovanou směnu.

•    Nápojové a svačinové automaty v areálu, super kávu za 5 Kč, 20 + 4 dny dovolené

•    Výkonnostní prémie, prémii za plnou docházku.

•    Příspěvek na penzijní připojištění stoupající v závislosti na délce pracovního poměru.

•    Náborový příspěvek 10.000 Kč.

•    Práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní firmě s využitím cizího jazyka.

•    Pracovní doba: 8:00 – 17:00 (12:00-13:00 přestávka na oběd).

 

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, Váš profesní životopis v českém a německém jazyce. CV prosím opatřete Vaší fotografií. Dále prosím připojte stručný motivační dopis . 
K Vašemu životopisu prosím připojte níže uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů. 
SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ 
Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost Bénéficielle,s.r.o. IČ: 24676551, 
zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení. 

Reakce, které nebudou splňovat tyto formální podmínky, vyřadíme z výběrového řízení. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat po zaslání životopisu. Pokud Vás do 3 týdnů neoslovíme, bohužel jste nepostoupil(a) do užšího výběrového kola. Můžeme Vám však nabídnout jinou relevantní pracovní příležitost.

NOVINKY

Novinky

Vybrané příklady našich vážených klientů
 

BNFC zpravodaj

Stáhněte si náš atuální zpravodaj, který je k dispozici v online verzi. Najdete zde aktuálně dostupné lidské zdroje ve Vašem regionu, semináře, školení, tipy, rady, zajímavosti.

Jižní Morava - zde

Východní Čechy - zde

Severní Čechy - zde

České Budějovice - zde

Plzeňský kraj - zde

Praha - zde

Severní Morava - zde

Liberecký kraj - zde

Najdete nás na Facebooku

7 TRENDŮ, KTERÉ PŘINESLA RECESE DO VZDĚLÁVÁNÍ
Bylo, nebylo. V porevolučním období, v čase velkých rozjezdů a plánů, kdy se firmám dařilo, vzkvétaly a snažily se z trhu urvat co největší díl, kralovaly ve vzdělávání velké rozvojové projekty. Zejména oblast obchodu byla notně posilována, zatímco manažerské vzdělávání přicházelo někdy na řadu až ve druhém kole. S recesí se mnohé změnilo. Více zde.

Zastoupení Východní Čechy
Společnost Bénéficielle, s.r.o. znovu otevřela svou kancelář Východní Čechy.
Provoz kancelářen řídí zkušená konzultantka Andrea Brenkušová.
Kontakty na ní naleznete v rubrice kontakty.

Stáhněte si aktuální znění Zákoníku práce
Zákoník práce ve znění účinném od 1.1.2013, naposledy novelizován zákonem č. 385/2012 Sb. ze dne 24.10.2012. Stáhněte zde

Spolupracujeme:

Víte, že :

Na čelním místě v černé knize manažerských hříchů je - Nemám čas!
„Nestíhám“ je v podnicích tak častá mantra, že už se nad ní téměř nikdo nepozastaví. Jestliže manažer nemá čas, co potom jeho lidé? Buď není schopen delegovat, má problémy se sebe-organizací a nebo není schopen zajistit posily pro přetížený tým. Selhal.

Citát pro zítřek:

George Maxwell: Jsou dvě věci, ke kterým lidi jen těžko přimějete:
Přemýšlet o věcech a provádět je v pořadí podle jejich důležitosti.
Právě v této dovednosti ale spočívá rozdíl mezi profesionálem a amatérem.