PRODUKTY:

Řekli o nás...

Novem car interior design k. s.

Lektor z firmy BNFC pro nás připravil školení na používání LinkedInu, přesně dle našich požadavků.

Školení bylo perfektně připravené a profesionálně vedené.

Zuzana Pendyková, HR manažerka


Účetní

Pro významného klienta, působícího v oblasti výroby, hledáme vhodné kandidáty, splňující tato kritéria:

Požadavky:

• znalost účetnictví (min. SŠ vzdělání), praxe v oboru

• znalost MS Office – Word, Excel, Outlook

• pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilita

Náplň práce:

• účtování přijatých faktur v účetním programu (české i zahraniční faktury)

• účtování pokladních dokladů (CZK, EUR)

• fakturace dle uzavřených Smluv o dílo, účtování pozastávek

• správa pohledávek společnosti, dlouhodobé pozastávky,

• spolupráce s hlavní účetní, reporting

• příprava podkladů pro bankovní transakce

• příprava podkladů pro mzdy

• zpracování DPH, příprava podkladů pro slovenské DPH

• Další účetní a administrativní práce (evidence majetku, drobného majetku, knih jízd, docházky, atd.)

Nabízíme:

• zázemí stabilní české společnosti

• odpovídající finanční ohodnocení (25.000 - 30.000)

• možnost výuky AJ na pracovišti

• pracoviště Popůvky u Brna

Město: Popůvky

Kontakt: Petra Ingrova petra.ingrova@bnfc.cz

V případě zájmu prosím vložte svoje CV, včetně motivačního dopisu, na email výše.

Vzhledem k množství reakcí na inzerované pozice, které denně obdržíme, je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k pohovoru. Děkujeme za pochopení.

Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji: SOUHLASÍM SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ: Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost Bénéficielle,s.r.o. IČ: 24676551, zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení.

NOVINKY

Novinky

Vybrané příklady našich vážených klientů

BNFC zpravodaj

Stáhněte si náš atuální zpravodaj, který je k dispozici v online verzi. Najdete zde aktuálně dostupné lidské zdroje ve Vašem regionu, semináře, školení, tipy, rady, zajímavosti.

Jižní Morava - zde

Východní Čechy - zde

Severní Čechy - zde

České Budějovice - zde

Plzeňský kraj - zde

Praha - zde

Severní Morava - zde

Najdete nás na Facebooku

7 TRENDŮ, KTERÉ PŘINESLA RECESE DO VZDĚLÁVÁNÍ
Bylo, nebylo. V porevolučním období, v čase velkých rozjezdů a plánů, kdy se firmám dařilo, vzkvétaly a snažily se z trhu urvat co největší díl, kralovaly ve vzdělávání velké rozvojové projekty. Zejména oblast obchodu byla notně posilována, zatímco manažerské vzdělávání přicházelo někdy na řadu až ve druhém kole. S recesí se mnohé změnilo. Více zde.

Stáhněte si aktuální znění Zákoníku práce
Zákoník práce ve znění účinném od 1.1.2013, naposledy novelizován zákonem č. 385/2012 Sb. ze dne 24.10.2012. Stáhněte zde

Spolupracujeme:

Víte, že ...

Na čelním místě v černé knize manažerských hříchů je - Protože jsem tak rozhodl!
Jestliže člověk sklouzne k aroganci typu: „Protože to tak prostě je!“, potom prohrál. Prohrál manažer, jeho podřízení i společnost, pro kterou má pracovat.Není čas, ochota, došly argumenty... výmluv je hodně. Jediným výsledkem takového chování je špatná nálada, pasivita, nízká kvalita a ohlížení se po novém místě.

Citát pro zítřek:

George Maxwell: Jsou dvě věci, ke kterým lidi jen těžko přimějete:
Přemýšlet o věcech a provádět je v pořadí podle jejich důležitosti.
Právě v této dovednosti ale spočívá rozdíl mezi profesionálem a amatérem.