PRODUKTY:

Řekli o nás...

Jan Svoboda, s.r.o.

Obchodně-technický zástupce pro velmi specializovaný segment naší činnosti, oblast plastikářského průmyslu, kterého nám doporučila Bénéficielle, pomohl velmi rychle a aktivně rozvinout stávající portfolio zákazníků o nové klienty.

Ing. Jan Svoboda, majitel


Koordinator zákaznického centa

Požadujeme

Pro našeho klienta, významnou nadnárodní technicko-výrobní společnost ze středočeského kraje, hledáme kandidáta na pozici koordinátora zákaznického centra. Ideální kandidát splňuje následující požadavky:


-Praxe alespoň 1 rok v automobilovém průmyslu

-SŠ vzdělání

-Anglický jazyk na komunikativní úrovní

-Aktivní znalost systému SAP, MS Office

-Znalost reklamačního procesu a němčiny výhodou

-Samostatnost a komunikativnost

Náplň práce

-Řízení centra pro registraci reklamací v regionu střední Evropy (ČR, Německo, Polsko, Maďarsko, Srbsko, Itálie)

-Správa, administrace a podpora uživatelů Sapové aplikace v rámci oddělení kvality

-Kontrola kvality a hodnocení obsahu reklamačního řízení

-Správa servisního centra pro zákazníky z celé Evropy

-Řešení požadavků zákazníka, správa a aktualizace dokumentace

-Reporting pro vedení společnosti

Nabízíme

-Zajímavou práci v moderním pracovním prostředí v nadnárodní společnosti

-Využití cizích jazyků

-Osobní i profesní růst

-Motivující systém odměňování a benefitů

-Rozvoj jazykových znalostí a vzdělávací program


Kontaktní osoba: Michaela Vokounová


Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, Váš profesní životopis v českém a ANGLICKÉM jazyce a CV prosím opatřete Vaší fotografií. Dále připojte stručný motivační dopis na email: mvokounova@bnfc.cz

 
K Vašemu životopisu prosím připojte níže uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů:
SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost Bénéficielle,s.r.o. IČ: 24676551, zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení.

Reakce, které nebudou splňovat tyto formální podmínky, vyřadíme z výběrového řízení. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat po zaslání životopisu. Pokud Vás do 3 týdnů neoslovíme, bohužel jste nepostoupil(a) do užšího výběrového kola. Můžeme Vám však nabídnout jinou relevantní pracovní příležitost

NOVINKY

Novinky

Vybrané příklady našich vážených klientů

BNFC zpravodaj

Stáhněte si náš atuální zpravodaj, který je k dispozici v online verzi. Najdete zde aktuálně dostupné lidské zdroje ve Vašem regionu, semináře, školení, tipy, rady, zajímavosti.

Jižní Morava - zde

Východní Čechy - zde

Severní Čechy - zde

České Budějovice - zde

Plzeňský kraj - zde

Praha - zde

Severní Morava - zde

Najdete nás na Facebooku

7 TRENDŮ, KTERÉ PŘINESLA RECESE DO VZDĚLÁVÁNÍ
Bylo, nebylo. V porevolučním období, v čase velkých rozjezdů a plánů, kdy se firmám dařilo, vzkvétaly a snažily se z trhu urvat co největší díl, kralovaly ve vzdělávání velké rozvojové projekty. Zejména oblast obchodu byla notně posilována, zatímco manažerské vzdělávání přicházelo někdy na řadu až ve druhém kole. S recesí se mnohé změnilo. Více zde.

Stáhněte si aktuální znění Zákoníku práce
Zákoník práce ve znění účinném od 1.1.2013, naposledy novelizován zákonem č. 385/2012 Sb. ze dne 24.10.2012. Stáhněte zde

Spolupracujeme:

Víte, že .....

Na čelním místě v černé knize manažerských hříchů je - Už zase hodnocení?
Většina firem už dnes používá nějakou formu pravidelného hodnocení výkonu lidí. Bohužel, exekuce je často tak zoufalá, že to jak manažeři, tak i zaměstnanci považují za totální ztrátu času: „Pojďme to udělat, ať máme čárku!“. Jestliže je přístup manažera takový, potom opět selhal.

Jak na to:

Benjamin Franklin: Většina lidí je tak stresovaná, jak sami chtějí. První krok proto, abyste od života získali to, co chcete, je rozhodnout se, co to je.